lunes, 28 de septiembre de 2015

Exposició Fotogràfica


El Dimarts passat, dia 22, vaig anar a veure la exposició fotogràfica del centre cívic de Sant Andreu, acompanyat de l' Aida, l' Òscar i el Javier.

L' exposició em va semblar força interessant. Al ser bastant petita podies veure-la sense que se' t fes pesat i podies fixar-te més en cada detall de les fotografies. El tema, els oficis, era el tret comú en totes les fotografies a part de que eren en blanc i negre i en totes Sortia un treballador fent la seva feina quotidiana. Pràcticament tots els treballadors eren o arquitectes, pintors o escriptors. Dues curiositats que em van sobtar van ser, una imatge que hi havia d' un fotògraf (l' única fotografia d' aquest ofici en l' exposició) apartada dels demes marcs. Aquesta era d' en Francesc i Dimas al 1895. I l' altre era la fotografia d' una pintora la qual es deia Lluïsa Vidal i Puig del 1904. La única imatge en la que la dona era la protagonista, ja que si que es cert que hi havien més dones però sortien en un segon pla, treballant o fent de models.


En definitiva l' exposició em va agradar i s' em va fer curta ja que em vaig quedar amb ganes de veure més!

No hay comentarios:

Publicar un comentario